Brev:
Æg
7. januar 2015
Alder:
14 mdr.
Æg
Hej igen...
dagens sidste herfra....Jeg kan ikke finde din bog om mad, som vi har brugt flittigt og spørger dig derfor :
Må vores datter på 14 måneder få alle former for æg nu?
Tidligere har den lokale SP nemlig sagt at hun var for lille til blødkogt æg og røræg, da man ikke vidste om ægget havde haft den ønskede temperatur?
Skal man bruge pasteuriserede æg til børn under to år af hensyn til salmonella osv?
Tak :)